Am construit/renovat peste 700 de km de drumuri (exemple: drumul de centură Bahmut, drumul de centură Comrat, drumul Chișinău-Bălți, sectorul Porumbrei-Cimișlia, drumul Bălți-Fălești-Sculeni-Ungheni, coridorul 10 dintre Rezina și Telenești).
Am construit/ renovat 57 de poduri rutiere (printre care podul plutitor Leova-Bumbăta, primul pod nou peste Prut construit de la independența țării).
A fost semnat trei acorduri cu Româniapentru construcția a trei poduri peste Prut de la nord la sud: Podul Sculeni – Sculeni, Podul Leușeni – Albița, Podul Cahul – Oancea.
Republica Moldova și Ucraina vor începe construcția podului transfrontalier Cosăuți – Yampil.A fost ratificat Acordul interguvernamental cu Ucraina.
Facem primii pași pentru construirea autostrăzii Iași-Ungheni-Chișinău-Odessa: a fost semnat Acordul de Cooperare cu Banca Europeană de Investiții pentru realizarea studiului de prefezabilitate și fezabilitate, are vor fi finalizate în 2024 și 2025.
Din 2022, 100% din taxele pentru folosirea drumurilor rămân în bugetele locale. Anterior, localitățile primeau doar 50% din încasări.
Moldova a devenit prima țară din afara UE care se asociază Mecanismului pentru Interconectarea Europei (CEF) – cel mai important instrument pentru proiectele de infrastructură din Uniunea Europeană. Astfel, Moldova va putea accesa fonduri în sectorul transporturilor, sectorul energiei și sectorul digital.
A fost îmbunătățită legislația în domeniul transportului rutier: care va demonopoliza domeniul, va simplifica activitatea administrativă pentru mediul de afaceri, în special în cazul serviciilor în regim de taxi, și va contribui la deschiderea a noi rute regulate.
Fără autorizații de transport rutier pentru exporturile moldovenești în UE. Am ratificat Acordul UE – Republica Moldova privind transportul rutier de mărfuri.
Autorizații de transport – eliberate online: a fost integrată platforma digitală „e-Autorizație transport” în serviciul guvernamental de livrare MDelivery.